Popular Posts

There was an error in this gadget

Follow by Email

Monday, February 21, 2011

Pendapat Kenalan Diperlukan

Aku ada satu soalan. Soalan ini ditujukan kepada mereka yang mengenali aku.

Soalannya:

Pernahkah sepanjang anda mengenali aku, anda pernah melihat aku kurus? Maksud aku yang sebenar-benar kurus, bukan kurus yang nampak susut sikit tapi masih gemuk.

Kalau pernah, bilakah masanya?

Kalau tak pernah, memang itu berita buruk bagi aku. T_T!!

Jawapan jujur diperlukan kerana aku sudah hilang ingatan.

Terima kasih.


Waktu aku berumur 6 tahun. Kuruskan?

notakaki: Kalau diingatkan balik, seingat aku la kan, aku pernah kurus pun masa berumur 6 tahun seperti gambar di atas. Lepas tu, aku tak sedar sejak bila aku dah jadi gemuk. Setiap kali timbang, berat aku mesti tak sesuai dengan ketinggian aku dan BMI aku selalu overweight. Itu pun entah masa darjah berapa entah. Darjah 4 kot? Serius! Aku dah hilang ingatan.

2 00 komen:

ila ni said...

er....
























tak pernah.
INOT JANGAN PANCUNG ILA!! inot pun tak pernah nampak ila kurus kan?

INOTLOVEHUNTRESS said...

tak nak pancung, nak sula terus!
hahaha...
tak ar..
memang sedar diri yang diri ni tak pernah kurus...
em, tak..
tak pernah nampak ila kurus..
tapi, masa sekolah dulu tak taulah ila kurus ke tak kan...