Popular Posts

Saturday, February 5, 2011

AN ANALYSIS OF CHOICE CRITERIA IN REFINANCING HOUSING LOANS

Assalamualaikum...

Saya mewakili seorang kenalan saya dengan ini menjemput tuan-tuan, puan-puan, encik-encik dan cik-cik sekalian untuk melawat URL yang tertera dibawah dan memuat turun dokumen tersebut.

http://www.4shared.com/document/nTketpIT/AN_ANALYSIS_OF_CHOICE_CRITERIA.html

Kenalan saya yang sedang belajar dalam jurusan Pentadbiran Muamalat di USIM dikehendaki mendapatkan beberapa orang responden untuk menjawab questionnaire ini. Dengan ini, diharap kenalan-kenalan saya dapat membantu beliau menjayakan kajian yang dijalankan.

Untuk maklumat lebih lanjut berkenaan questionnaire tersebut, sila muat turun dokumen tersebut. Di muka surat pertama ada tertulis objektif kajian. Selepas anda memuat turun dokumen tersebut, terpulang pada anda bagaimana ingin mengisi dokumen tersebut. Sama ada:
1. Dicetak terlebih dahulu, kemudian dijawab menggunakan pen. Kemudian, scan dokumen tersebut untuk dimuat turun ke PC, atau;
2. Gunakan saja tools pada application Adobe Reader. Pilih Tools>Comment & Markup>Pencil Tool untuk soalan-soalan yang memerlukan tanda 'tick' (✓). Pilih Tools>Typewriter untuk soalan-soalan yang berbentuk subjektif.

Setelah selesai menjawab, emailkan questionnaire yang telah dijawab ke msazlina@gmail.com.

Kerjasama anda didahului dengan ucapan terima kasih.

notakaki: Lebih afdhal sekiranya para pembaca menghebahkan questionnaire ini kepada rakan2 pembaca agar bilangan responden lebih ramai dan keputusan kajian dapat diperolehi dengan lebih tepat.

0 00 komen: