Popular Posts

There was an error in this gadget

Follow by Email

Saturday, April 11, 2009

Letih...

Aku letih... Tolong urut aku... Sakitnya badan setelah 3 bulan jarang2 tidur kat katil. Sakitnya badan setelah 3 bulan kerap tidur di kerusi sahaja. Sakitnya badan setelah 3 bulan hanya tidur bila mengantuk sahaja. Sakitnya badan kerap duduk dan jarang berjalan. Err.. Banyak pulak sakitnya badan ye. Kekekeke... Punggung pun dah jadi rata sebab asyik duduk je. Siap lenguh punggung tu tak tahan. Aduyai... Berharap semester ini cepat berlalu. Tapi, berharap juga aku dikurniakan kuasa lipas kudung untuk menyiapkan kerjaku dengan pantas. Mak aih... Banyak lagi tak siap nih. Isnin ni dah nak submit. Cuak memang cuak. Tapi, kenapa aku masih boleh ber'online2'an sekarang ni. Tembak kang. Kakakaka... Ye... Berjaya meluahkan isi hati. Boleh sambung kerja lepas ni.

3 00 komen:

ila ni said...

bertahan inot.
bersyukurlah kaki mu tidak membengkak terik seperti kakimu. itu lah punca daku tidur tiap2 pagi, utk meredakan bengkak tersebut, tapi terlajak sampai 5-6 jam pulakk hahhahahah!

terima kasih byk2 kerna sabar mengejutkan ku setiap minit & detik.

ila ni said...

bertahan inot.
bersyukurlah kaki mu tidak membengkak terik seperti kakimu. itu lah punca daku tidur tiap2 pagi, utk meredakan bengkak tersebut, tapi terlajak sampai 5-6 jam pulakk hahhahahah!

terima kasih byk2 kerna sabar mengejutkan ku setiap minit & detik.

archienot said...

hihi..
penyakit ila pelik2 la...
bengkak kaki la, suka terlajak tidur la..
huhuhu..
letih den nk mengejutnye...