Popular Posts

Wednesday, February 4, 2009

Rasa Hepi Sama Macam Bila Dapat Award Oscar Pulak... (Ceh...Macam Pernah Dapat...)

Assalamualaikum. (kedengaran orang ramai bertepuk tangan). Terima kasih... Terima kasih sangat2... Ah, tak tau nak cakap ape (sambil mengipas2 muka dengan tangan dan menutup mulut sebab nak tutup senyuman yang terlampau lebar bak fasha sanda). Tak sangka sangat boleh dapat anugerah ni. Saya ingatkan dah berada dalam pencalonan yang terakhir ni pun dah kira bersyukur sangat2. Ah... Ok... (sambil menarik nafas dalam2). First of all, bersyukur ke hadrat Allah kerana diberi peluang untuk menerima anugerah ini. Thanks to Aryn kerana memberikan anugerah ini kepada saya. Kepada pengikut2 blog saya juga saya ucapkan berbanyak2 terima kasih kerana tidak letih mengikut saya dari awal pembabitan saya dalam dunia blog hinggalah ke hari yang sangat bersejarah ini. Teruskan mengikut saya ok. I luv u all (sambil memberikan flying kiss. Ha... Pe lagi? Tangkap la flying kiss tu). Dan kepada sesiapa saja yang baru mengenali dan membaca blog saya, welcome to my life ok... Harap ape yang ade di blog saya dapat memberikan sedikit-sebanyak pengajaran dan panduan kepada kita semua. Teruskan menyokong saya ok.

Lastly, saya ingin memberikan anugerah ini kepada blog2 yang saya suka baca dan blog2 yang mengikut saya sebagai tanda penghargaan dan sokongan saya kepada mereka. Ini dia penerima2 anugerah tersebut:

aryn
shaifulsafar
ilani
e-in
islami
sifaza

kepada nama2 ini, silalah berikan email anda kepada saya k. (kedengaran muzik latar, Blue Balloon oleh Maksim menandakan masa berucap sudah tamat). Er... ok la. Itu saja k (gelabah tetiba). Sekian, terima kasih. Assalamualaikum (sambil melambai2kan tangan dan memberikan flying kiss lagi).

(Juruacara2, Afdlin Shauki dan Adlin Aman Ramli mengambil tempat semula dan mengumumkan acara seterusnya).

Tahniah kepada Archienot di atas kejayaannya menerima Funny Blogger Award. Semoga dia dapat teruskan membuat lawak di blognya dan memberikan keceriaan kepada pembaca2nya. Dan, selepas ini acara yang seterusnya adalah persembahan sempena memperingati mangsa2 kekejaman zionis di Gaza, Palestin. Terimalah Muaz dengan lagu berjudul Amrullah.

(Tak sesuai giler kan letak nama pengacara berdua ni? Haha... aku tak tau nak letak nama sape lagi yang popular. Nak yang popular je kan? Hampeh...)

2 00 komen:

ARYN said...

hahaha..lawak sungguh..mmg kenala..aku baca smbil gelak terguling2X

INOTLOVEHUNTRESS said...

guling2 jgn sampai terjatuh katil tau...
eh, ko kat katil ke?
oh, maybe kat bukit ekspo kot guling2 ngan paan n nisa...
=.P