Popular Posts

Wednesday, November 12, 2008

tag tag tag dan bla bla bla...

* take a recent photo of yourself OR take a picture of yourself RIGHT NOW.

* DONT change your clothes. DONT fix your hair, just take a picture.

* Post that picture with NO editing.

* post this instruction with your picture.

* Tag 10 people to do this


chubby kan? hehe..

First time aku kena tag. Selama ni aku cuma tau TAGGED je. Anda ada akaun TAGGED? Sila add aku kalau ada. Tag ini daripada Nur Islami Binti Mohd. Fahmi Teng @ Is @ Amy @ Warna Warni Kehidupan.

Masa ni aku tengah menanti presentation boards aku selesai diprint. Aku print kat kedai luar sebab taat dengan kata-kata lecturer supaya print kat luar untuk portfolio nanti. Katanya, kualiti print kat fakulti ni tak berapa bagus. Mungkin juga.

Anda tau? Aku betul-betul kepenatan hari ni. Tadi kelam-kabut bertolak dari rumah kat Banting pukul 1.50 ptg sebab nak print boards ni la. Katanya kena tampal boards sebelum pukul 3.00 ptg. Aduyai... Sampai UPM pukul 2.35 ptg. Terus pergi bank, kuarkan duit. Konfem RM 350 harga keseluruhan untuk print boards kali ni. Banyak kan aku guna duit. 1 keping A0 full color berharga RM 50. Aku print 7 bod kesemuanya dan full color. Aku dapat resit daripada tokei kedai tu. Aku cakap nak tunjuk kat abah aku. Bukti aku mengunakan duit dia dengan sebaiknya. Huhu..

Tapi, habis print pukul 4.30 ptg. Pastu, baru pergi galeri untuk menampal bod. Esok dan lusa adalah hari portfolio. Semoga berjaya Inot...

Aku tag ila. Tak sampai 10 orang pun. Hehe. Dah tu je orang yang baca blog aku selain Is. Dengan bloggers lain aku masih belum berkesempatan untuk beramah-mesra. Segan mungkin. Nanti-nanti la ye. Banyak benda nak buat ni. Jiwaku kacau. Huhu..

Glossari:
portfolio review- hari di mana hasil kerja pelajar di sepanjang semester diassess semula dan profesional-profesional dari luar dijemput hadir untuk melihat sendiri hasil kerja pelajar.

*oh..Isnin dan Selasa ni ada LAM akreditasi pulak. Bznya hidupku. Habis la minyak motor asyik ulang-alik je. Haih...

2 00 komen:

ila ni said...

arkk~ ila di tag rupenye?
nanti ah ila buat
hahahha *malasnye letak muke sdrik*

INOTLOVEHUNTRESS said...

letak gmbr xde muka pn boleh ila..