Popular Posts

There was an error in this gadget

Follow by Email

Sunday, February 7, 2010

Perang Perasaan...

Ish...
Tak boleh Inot...
Jangan bagitau dia...
Kalau tak kau akan menyesal...

Jangan buat Inot...
Kau tak tau apa yang dia fikirkan...
Walaupun dia layan kau dengan baik, tapi belum tentu dia punya perasaan yang sama macam kau...

Tak boleh Inot...
Dia hak orang lain...
Kau tak boleh ambil...
Kau bukan begitu...

Cukuplah kau bersahabat baik dengan dia Inot...
Pergi kepada orang yang menantimu...

...........................................................................

Mahu ku sayang...
Mahu ku cinta...
Tapi, apakan daya...
Kau bukan aku yang punya...

Mahu ku peluk...
Mahu ku belai...
Tapi, apakan daya...
Kau langsung tak boleh jadi ku punya...

Memandangmu dari jauh...
Sakit jiwaku menahan debaran...
Tapi, aku tak mampu berbuat apa...
Kerana aku tak boleh memilikimu...

Menjadi pelindungku setiap masa...
Namun aku tak mampu melindungimu seperti itu...
Memang tak adil untuk kau jadi aku yang punya...

Jadi, baik aku duduk diam saja...
Menyimpan perasaan ini...

4 00 komen:

anOOan said...

apekah inot..?jiwe kaco saje kamu..isk isk..

INOTLOVEHUNTER said...

aku punya hati...
tapi malangnya hati ini menyayangi orang yang tak mungkin aku punya..
mau aku cabut hati ini gantikan dengan hati yang baru..
yang bersih dari perasaan begini..
tu pun kalau boleh...

Anonymous said...

salam..

inot the love hunter...

aku sgt memahami perasaan mu itu...
kerana aku juga begitu..
seandainya dia bukan ditakdirkan untukmu..
lepaskan lah ia..
kkdg perasaan seperti ini mengunci hati kita untuk mencintai org lain..

elf@ez@
sebaliknya...
seandainya kau yakin dia adalah milikmu...
dapatkan lah ia...
berusahalah dengan cara yg terbaik dan bijaksana..
aku sentiasa menyokongmu...

INOTLOVEHUNTER said...

elf@ez@...
is that your name?
btw, thanks for your support...
susah nak lepaskan dia sebab dia sgt dekat...
jumpa hari2..
sentiasa bersama...
dia sgt caring...
sgt protective...
sanggup layan karenah saya...
boleh layan borak dgn saya...
biasanya orang jarang suka berborak dgn saya...
manalah hati tak sayang...
tapi, kekonfiusan melanda diri...
sayang yang macam mana?
hmmm...
susah nak jawab...
yg konfem, saya mmg syg dia giler2..
kalau dia takde kat sisi, tak taulah macam mana saya nak hadapi hidup yang mendatang...
ape pun, saya kena berusaha la limitkan sayang saya kepada dia sebagai kawan...
sebab dia dah berpunya...
dan tak mungkin jadi saya punya...
saya kena sedar realiti ni...
dan saya akan berusaha untuk sedar sepenuhnya...
never stop praying...