Popular Posts

Monday, June 15, 2009

Tentang Aku

Salam wahai para pembaca sekalian. Entri aku hari ini simple saje. Aku nak minta kerjasama semua pembaca untuk menjawab soalan subjektif ini.

Sila describe tentang diri Archienot (pemilik blog ini).

Itu saje. Tak kisahlah dari segi ape pun kan. Sekadar nak mengenali diri sendiri dengan lebih mendalam. Kadang2 ape yang kita fikir tentang diri kita bukannya betul sangat pun. Jadi, tak kisahlah kepada yang dah lama kenal ke atau baru kenal atau memang tak kenal langsung tapi ada terbaca entri2 aku sebelum ni lalu nak menyimpulkan sesuatu tentang diri aku, silalah berbuat demikian. Segala komen anda akan dijadikan renungan. Apa yang baik aku jadikan pedoman, apa yang buruk aku jadikan sempadan. Sekian, terima kasih.

notakaki: Mahu berusaha menyayangi diri sendiri sebelum menyayangi orang lain.

3 00 komen:

ARYN said...

org xkenal ko for sure igt ko sombong+ garang.hhehe

tp bg aku yg dh kenal ni. xrasa pon cmtu. kelakar adalah. buat lawak tp muka serius

INOTLOVEHUNTRESS said...

kan aryn kan...
aku xsombong kan..
hihi..

FarisPharmacistMuslim said...

erm2....g sapu klas...haha..wes aku xreti mender yg korg main nie...