Popular Posts

Tuesday, June 16, 2009

Award Dan Tag Daripada Seorang Rakan

Salam kepada semua pembaca. Entri hari ini berkenaan award dan tag. Mempersembahkan..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Inilah award yang aku terima. Award daripada seorang kawan. Sila baca karangan yang selanjutnya..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda:

Pemberi award ini adalah Husna Azahar. Aku kenal dia masa belajar di SAMBESTARI, USJ waktu form 4 dan form 5. Kami tak kenal rapat pun. Cuma tau nama dan muka. Tegur pun cuma kadang2 je. Iye tak Husna? Hihi.. Pastu, kami ditakdirkan dapat matrik yang sama (Kolej Mara Seremban – oh, tetap di hati hingga kini). Tapi, lain course la. Dia ambil Sains Hayat, aku ambil Sains Fizikal. Lepas matrik, aku dah tak tau dia ke mana. Haha.. Start contact balik kat Facebook dalam tahun 2009 ni jugak. Masa tu game Society Pet sedang popular. Pet kami saling mengunjungi rumah masing2. Ada satu masa aku ke Hong Kong, aku minta Husna dan rakan2 yang lain jaga pet aku (Bucuk) selama aku tak ada kat Malaysia. Haha.. Lawak sungguh. Sekarang Husna dah ada blog. Sayangnya dia aktif berblog ketika aku dah tak aktif sangat berblog kerana ketiadaan bekalan internet di rumah. Apa pun, keep in touch ok, Husna.

Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri:
  1. Aku seorang perempuan yang nakal tapi masih baik.
  2. Aku seorang penganggur yang masih mencari2 pekerjaan yang sesuai dengan minatku (paling minat buat 3D model tapi kalau dapat kerja lain yang berkaitan dengan senibina pun masih boleh terima lagi. apa yang penting? PENGALAMAN!!!).
  3. Aku suka memberontak diam2. Means, aku tak tunjuk kat orang lain yang aku tengah memberontak. Aku memberontak sorang2. Giler psiko. Haha..
  4. Aku masih single. Aku keliru dengan perasaan diriku. Aku tak mahu bercinta tapi aku mahu disayangi. Aku rasa aku ni dah giler. Haha..
  5. Aku sangat menyayangi binatang terutamanya kucing. Aku sangat tak suka tengok orang yang tak suka binatang lalu menyepak2/memukul2 mereka seolah2 binatang2 itu melakukan dosa yang sangat besar.
  6. Aku suka tengok perempuan cantik yang baik. Hati aku akan mencair dengan tiba2. Kahkah.. Giler lesbian bunyinya. Oh, tapi aku bukan spesies itu sebenarnya.
  7. Aku seorang yang senang jatuh cinta/jatuh hati kalau seseorang berbuat baik dengan aku. Jagalah orang tu nanti kena kacau dengan aku. Haha.. Kan aku dah kata aku psiko. Haha lagi..
  8. Aku suka masak. Tapi, selalu kena marah dengan mak dan abah sebab suka masak yang bukan2 kerana aku suka masak ikut suka dan mencipta resepi yang bukan2. Haha.. Lantak ar. Asal boleh makan.
  9. Aku sedang menggemuk. Kebanyakkan pakaian aku dah tak muat. Aku sedang berusaha mencari rujukan tarian poco2 dan poomsee taekwondo yang aku pelajari waktu sekolah dulu untuk dijadikan sebagai rujukan senaman.
  10. Aku senang terharu. Contohnya, abang aku bertunang minggu lepas. Dapat orang Kelantan. Setibanya rombongan kami kat kampung pihak perempuan, aku berasa sebak dengan tiba2. Aku rasa nak menangis. Oh, aku tak tau kenapa!


Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda:

Aan

Aryn

Faris

Is Amy Teng

Ilani

Fatimah

6 00 komen:

FarisPharmacistMuslim said...

eh...tersalah tempat nak komen...

INOTLOVEHUNTRESS said...

ah..
boleh plk tersalah tempat nk komen..
haha..
jwb je la soalan2 cepu emas yg diberikan..
award tu ko upload la kt sidebar..
klu nk upload la..
xdosa pun klu xnak..

wHoSeNa said...

haha inot..
thnx yer jwb tag ..
KMS tetap di hati kan??
rindula kat KMS..hohoho...

amy said...

aku di tag? ahaha. byk nye utang tag ak stakat ni.

weh..
ak rs ko mmg gile
hahaha
ko suke pompuan? ak pun. tp skrg ak becinte ng laki. keke
aku juge sdg menggemuk
eh..ko sng nanges eh? tinginnye nk tgk ko ngs. ;p

FarisPharmacistMuslim said...

hahaha...xper2...xretipon sebnanyer...

INOTLOVEHUNTRESS said...

Husna:
iye..
KMS sentiasa di hatiku..
byk kenangan indah di situ..
salah satunya jadi budak bijak pandai..
huhu..
apekah yg aku repekkan ini?

Amy:
haah..
aku suka perempuan..
laki nanti2 dulu la..
haha..
aku xnangis..
aku cuma terharu sje..
kejap je air mata tu bergenang..
lepas lap hilanglah air mata tu..
hihi..