Popular Posts

There was an error in this gadget

Follow by Email

Saturday, June 27, 2009

Sesalanku

Aku kecewa kerana buat dia kecewa..
Mungkin dia takkan percaya padaku lagi..
Maafkan segala keterlanjuranku..
Aku cuma mahu dia tahu aku masih ingin bersamanya..
Tapi, itu mungkin hanya tinggal impian..
Kelemahanku..
Aku tak pandai memujuk..
Aku tak pandai leraikan persengketaan..
Apa yang perlu aku lakukan?
Mungkin lebih baik aku berdiam?


.................

5 00 komen:

kina said...

inot dah pandai menjiwang sekarang nih...uweekkkss

FarisPharmacistMuslim said...

jiwangnyer cik enot...

INOTLOVEHUNTER said...

alahai..
jiwang ke gitu?
haha..
xde ar..
itu perasaan hati yg perlu diluahkan..
tak dapat bercakap dengannya dapat suruh dia baca tulisan ni pun jadilah..

FarisPharmacistMuslim said...

tp mmg xsangke ah....silela cerite ngan detail...


curious...

INOTLOVEHUNTER said...

hehe..
ini cerita tentang persahabatan je la..
bukan tentang cintan-cintun..