Popular Posts

There was an error in this gadget

Follow by Email

Tuesday, January 13, 2009

Tahukah anda apakah sebenarnya perasaan ini?

Setiap masa terbayang wajahnya...
Senyuman dia...
Aduhai...
Cair jiwa aku...
Setiap masa tergiang-giang suaranya...
Petah tutur katanya...
Gagapnya yang kadang2 pun boleh aku ingat...
Hmm...
Tetiba rasa nak menangis...
Aku tak suka perasaan ini...
Ia sangat mengganggu fokusku pada kerja...
Wahai dia...
Tolonglah jangan goda aku lagi...
Huh...
Kau rasa aku dah jatuh cinta ke???

Nota kaki: aku tak suka bukan sebab aku benci. cuma sebabnya ia menggangu tumpuanku pada kerja yang sedang dibuat. perasaan ini best, tapi yang tak bestnya kalau aku layan perasaan ini sangat. leka... aku rasa macam khayal bagai mat pit. shoh! shoh! nak wat keje nih...

9 00 komen:

ila ni said...

perasaan ape pulak ni not..adakah perasaan lama itu? bertenang, sila la ke bukit ekspo utk layan perasaan TAPI jangan terlalu layaaaan sampai jatuh motor.erk?

archienot said...

bkn org itu ila..
org lain...
ila xtau..
huhu..
mmg xnk bgtau pn...

xbest giler pi bukit ekspo sorg2...
jom ar gi same2...

Anonymous said...

hahaha..enot!!!


--Rashid

archienot said...

gelak, gelak juge rashid...
tapi, serius nih aku tak dpt agk siape kau...
siape kau nih?
xaci la kau kenal aku tapi aku xkenal kau...
usah la kau menambahkan kegusaran di jiwa ku ini...

archienot said...

ha..
aku dah tau dah..
kau rashid mubir kan @ halim jamhari?
cis!!
penat aku fikir...
sampai tak lalu nak makan..

ila ni said...

halim yg x nak trime nama sendiri hahhaha

archienot said...

pe la halim..
xpasal2 kena bersopan-santun dgnnya...
buang karen..

MonSTeR WaWa said...

ahahaa..sungguh ke'enot'an...

archienot said...

wah..
Aan amat memahamiku...
huhu..