Popular Posts

Thursday, March 26, 2009

Tagged Daripada Abang Dan Rakan Kesayangan

Aku kembali lagi walaupun dalam mood bekerja sekarang. Rehat sebentar meringankan keberatan otak memikirkan drawings yang tak siap lagi. Isnin depan ada submission untuk final project. Tu aku bercuti kejap tu dari berblog. Tapi, ni ada waktu rehat, aku layan tag kejap. Tag datang daripada Shaifulsafar dan Aryn.

1) Siapa nama penuh anda?
Azlina binti Mat Sapar


2) Nama apa yang anda harap itu nama anda?
Tiada.. Nama aku sudah cukup ok maksudnya. Kegirangan. Memang I girang U olls.. Pendek pulak tu. Senang bakal suami nak sebut bila akad nikah nanti.

3) Post 4 pictures latest korang yang esklusif yang xde sape tengok lagi..


Ni gambar masa tahun 2 kat UPM tengah tunggu giliran untuk berlatih teater... Gambar ni memang takde orang tengok lagi...


Ni pun tahun 2 gak kat UPM dalam studio tengah wat model untuk project FRSB Gallery. Esoknya ada submission dan presentation... Gambar ni Ilani je yang pernah tengok..



Gambar semester lepas masa portfolio review kat Galeri FRSB. Itu hasil kerja aku. Banyak duit habis kat benda2 ni.



Ni gambar paling latest. Buat kerja kat studio, tido kat studio, makan kat studio, main kat studio, nyanyi2 kat studio, main piano kat studio, solat kat studio. Pendek kata semua benda buat kat studio kecuali mandi. Mandi kat shower yang disediakan kat tandas la. Semua ini terjadi sempena final project yang giler mencabar. CIQ Complex. Anda tau apa itu? Kompleks Kastam, Imigresen Dan Kuarantin.

4) Apa kenangan paling bermakna dalam jiwa raga anda?
Menang dalam pertarungan sewaktu di rahim ibu


5) Apa prinsip hidup anda?
Perlu berusaha jika menginginkan sesuatu. Jika tidak dapat apa yang diinginkan setelah berusaha, mungkin bukan rezeki kita. Allah lebih tau apa yang terbaik untuk kita.

6) Apa perangai anda yang paling buruk?
Muka garang (natural nih) walaupun tak berniat nak jadi garang kat sesiapa. Siap kena cap sombong lagi sebab susah nak senyum kat orang yang tak kenal sangat. Nanti kalau aku senyum macamlah dia kenal aku. Baik buat muka toya je. Ish.. Pesimistik la pulak..

7) Tulis di atas sekeping kertas n postkan juga
I Love U

* Tagkan 10 orang kenalan anda

Mana la sampai 10 kenalan aku. Aku tagged 4 je la.

Ilani
Is Teng
Sifaza
Taqi

0 00 komen: