Popular Posts

Wednesday, March 11, 2009

Bermata Anak Kucing Sangat Tidak Digemari Di Saat Diri Sedang Kesibukkan...

Aku tau sejak akhir2 ni entri aku macam tak best. Banyak melalut kan? Ala.. Aku pun manusia gak. Ada hati. Ada la perasaan nak melalut juga kan? Aku sedang berada dalam zon tension-sebab-tak-serius. Marah kat diri sendiri ni sebenarnya. Tiada kesedaran sivik langsung. Meh rotan punggung sikit.



Beginilah keadaan mata aku sekarang. Tunggu masa ingin tertutup rapat je. Ops.. Bukan untuk selama2nya ok.

Situasi sekarang:

1. Sibuk menyiapkan drawings untuk Pin Up 4 esok. (tapi tak siap2 sebab Cik Passion masih tak pulang2. so buat keje pun slow motion je tak jadi lipas kudung macam selalu..)

2. Sibuk online facebook sebab ketagih. (malu nak ngaku tapi memang kenyataan. dem..)

3. Suka tertaksengaja terklik tool OPEN A NEW TAB dan membuka website Youtube dan mendownload macam2 lagu dan cerita. (dah habis download, curi2 tengok ape yang didownload.. tapi, biasanya akan cepat tersedar dan maximize semula window Autocad 2004..)

4. Malas nak update blog sebab takde mood. (ni update pun sebab nak meluahkan perasaan sebab tak jumpa orang yang sesuai untuk meluahkan perasaan..)

Rumusannya, aku memang patut menyedarkan diri bahawa hari submission makin hampir. 3 minggu lagi. Bukan lama tu. Nak betulkan space planning, buat 3D drawing, fikirkan struktur bangunan, pilih material lagi. Semua tu ambil masa yang panjang untuk diselesaikan. Uh, aku senak perut dah bila memikirkan semua ini. Cik Passion, kembalilah ke pangkuanku. Aku memerlukanmu.


Bestnya kalau dapat berbuat begini.

Mata semakin mengecil ditambah dengan suasana yang sejuk2 hingga menusuk kerangka macam di Hong Kong. Haha.. Padahal hujan tadi. Tu sebab sejuk. Maaflah membuatkan anda membuang sebahagian daripada masa dalam hidup anda membaca rapuan begini. Ok.. Enjoy your works and selamat beramal.. (lambai tangan..)

2 00 komen:

ARYN said...

mata kucing mmg akan tjadi di kala2 assignment kna anta..hoho

INOTLOVEHUNTRESS said...

hehe..
lg teruk klu mata bengkak cam ank kucing sakit mata..
lyn tidur je la klu dh jd camtu..
hihi..