Popular Posts

Monday, November 22, 2010

Goggle VS Visor


Aku teringin nak bergaya dengan goggle waktu menunggang motorsikal.


Macam ni la kot rupa aku nanti. Amacam? Kacak tak? =.P

Sebenarnya, visor helmet aku dah calar. Jadi, aku pasang niat nak beli goggle je. Senang. Tak payah la aku tukar visor lagi. Tapi, agak mahal la visor ni kot. Aku tengok kat mudah.com pun dah mencecah RM45 harganya. Hmmm... Kat mana aku boleh beli goggle ni secara terus tanpa shopping online ek? Anyone?

Jadi, akhirnya disebabkan aku dah tak boleh tahan dengan biasan cahaya lampu di jalanan pada setiap malam kerana visor yang calar-balar, aku tekad menukar segera visor tersebut kepada yang baru.


Inilah rupanya visor tersebut.

RM15. Bolehlah. Daripada sakit mata berterusan menggunakan visor yang calar, baik aku tukar baru je. Angan2 nak memiliki goggle tu, mungkin kena tunggu aku dah ada lesen B Full dulu dan ada motor berkuasa tinggi baru aku beli. =.P

notakaki: ofismate kata aku bergaya sebab nak beli goggle. hmmm... maybe...

0 00 komen: