Popular Posts

There was an error in this gadget

Follow by Email

Friday, May 28, 2010

Kepada Kau Yang Berada Di Spain

Kehadapan kau yang dirindui,

Aku suka kat kau sampai bila2...
Suka tak terkata...
Hanya mampu tersenyum tiap kali memandang kau...
Bunyi selipar kau sentiasa dinanti2kan menandakan kehadiran kau...
I miss u...
Miss u...
Miss u...
Miss u...
Baru 2 hari kau tak ada kat Malaysia, tapi aku dah kemaruk nak menghadap muka kau je...
Sunyi giler rasanya bila tak dengar bunyi selipar kau...
Dan sekarang aku sibuk belek2 mesej kau kat henfon aku...
Sibuk belek2 received call and missed call juga...
Sebab dalam 2 minggu ni, mesti aku takkan terima apa2 mesej atau call dari kau...
Iyelah...
Kan kau tengah bercuti...
Aku pun tak mau ganggu kau...
Kau tau tak?
Aku betul2 hargai kehadiran kau dalam hidup aku..
Kau betul2 jaga aku...
Tapi, aku tak mampu jaga kau betul2...
Tapi, kau masih boleh terima aku seadanya...
Aku memang kagum dengan kau sepenuh hati...
Aku bersyukur sangat sebab ada orang macam kau dalam hidup aku...
Kau kawan paling bagus pernah aku ada dalam dunia ini...
Tak pernah berkira dengan apa yang aku buat...
Kau layankan aje..
Itu sebab aku sayangkan kau...
Enjoy la percutian kau kat Spain tu...
Balik nanti jangan lupa bawak coklat banyak2...
Hihi...
I love you bebeh...
Take care...
Moga kau dah tiba dengan selamat di Spain...
Dan harap kau pulang ke Malaysia dengan selamat juga...
Harap dapat usik2 kau lagi lepas ni...

Yang Benar,
Azlina

0 00 komen: