Popular Posts

Thursday, July 19, 2018

Aku Suspek Aku Alami Simptom ADD

Pergi ke klinik untuk minta surat rujukan ke hospital untuk buat pemeriksaan lanjut mengenai simptom ADD yang aku suspek aku alami.
Tapi, sebaik sahaja doktor mendengar sejarah aku pernah menjadi seorang designer selama 8 tahun, beliau kata beliau nampak banyak potensi dalam diri aku.
Aku dah banyak kali dengar ayat sebegitu terutamanya daripada mendiang bekas bos aku.
Tapi, semakin lama aku bekerja dalam bidang tersebut, aku tak dapat kaitkan pekerjaan tersebut dengan pencarian redha Allah yang disebut-sebut.
Ya, aku buat bos gembira sebab dapat tolong beliau settlekan banyak projek.
Kepuasan dalam bekerja juga aku dapat.
Tapi, selepas itu, apa?......
Bagaimana kalian kaitkan pekerjaan kalian dengan pencarian redha Allah?
Cuba berikan aku jawapannya.
.
Maka, benarlah kata pujangga bahawa bila orang panggil kau gila, ingatlah bahawa idea yang bagus takkan datang daripada pemikiran orang kebanyakan.

0 00 komen: