Popular Posts

Wednesday, March 31, 2010

Hari Ini

Emosi tidak stabil...

Menyesal mengenalimu...

Bencikan mereka yang menyukaiku hanya kerana muka comelku...

Tiadakah apa-apa yang baik tentang diriku selain dari muka comelku ini?

Muka comel?

Itu orang yang kata...

Bukan aku yang perasan sendiri...

Kadang-kadang aku harap aku tak bermuka comel...

Supaya orang boleh berkawan dengan aku kerana keperibadianku...

Bukan kerana wajah...

Kerana bila mereka tidak dapat melihatku, sekelip mata aku akan dilupakan...

Tetapi, jika mereka berkawan denganku kerana keperibadianku, pasti aku akan diingati sampai bila-bila...

Atau, adakah keperibadianku terlalu teruk untuk diingati???

notakaki: sedih bila diri ini dikatakan gatal sedangkan aku hanya cuba menunjukkan kasih sayang...

1 00 komen:

Bidadari said...

tu dia..inot da emosi..