Popular Posts

There was an error in this gadget

Follow by Email

Tuesday, December 29, 2009

I'm A Stalker...

I'm a stalker...
Ye...
Jaga2lah anda semua...

Ah, tadi rasa nak taip banyak2...
Tiba2 hilang mood pulak...
Takut bos datang dari belakang sebenarnya...
CCTV kat tepi ni aku tak kisah sangat dah...
.............


Nak sambung buat kerja ar...

6 00 komen:

anOOan said...

aku juge stalker terhebat..weee

INOTLOVEHUNTER said...

haha...
tau tak dulu aku pernah stalked ko gak...

anOOan said...

'aku pernah stalked ko'?

'ed' dibelakang menunjukkan ko stalk aku atau aku stalk ko?wakakakka...grammar ku hancuss...

aku mahu menstalk die selame2 nye..:D

INOTLOVEHUNTER said...

ah..
sempat plk dia berkomen2 saat nak ke soultrax nih...
aku pernah mengintip ko la maksudnye...
haih...
dulu la ye aan..
skrg dah jarang2 dah...
mencari mangsa yg lain pula...
kekekeke....

anOOan said...

waaa..kenape saye bole terlupe kisah itu...wahahahha...

INOTLOVEHUNTER said...

hahaha..
baguslah ko dah lupakan kisah itu...
aku tak harap ko ingat pun...
kisah yang entah hape2...